برگزیده

مجهزترین و پیشرفته ترین کارخانه کارتن سازی

پبشرفت تکنولوژی و ورود ماشین آلات به روز، در صنعت چاپ و بسته بندی نقش زیادی داشته است. از همین رو کارخانه های کارتن سازی با به کار گیری ماشین آلات پیشرفته سطح کیفیت تولیدات خود را به خوبی ارتقا داده اند.

کارخانه های پیشرفته امروزی مانند کارتن سازی کوشا کارتن صبا از ماشین آلات پیشرفته و با توان تولید بالا استفاده میکنند. در حالیکه در گذشته کارخانه های کارتن سازی با دستگاه های ساده و ابتدایی و بدون داشتن مهندسین و طراحان متخصص فعالیت می کردند که در بیشتر اوقات تنها می توانند کارتن های ساده و با تعداد پایین تولید کنند. کارتن های قدیمی اغلب دارای ظاهری ساده بوده اند. اما در سال های اخیر کارخانه ها به اهمیت این موضوع که خلاقیت می تواند آمار فروش آن ها را به شدت افزایش دهد، پی برده اند و با خرید دستگاه های حرفه ای و استخدام طراحان خلاق اقدام به تولید کارتن هایی شیک و فانتزی کرده اند و در نهایت به مجهزترین و پیشرفته ترین کارخانه در این زمینه تبدیل شده اند.

با توجه به مزایای استفاده از کارتن نسبت به سایر روش های بسته بندی عموم به این نتیجه رسیدند که برای حمل و جا به جایی هر چیزی مثل اسباب کشی ها، میوه ها، حمل لباس ها، لوازم خانگی، حتی امروزه که اکثر خرید ها به صورت آنلاین انجام می شود از کارتن ها بیشتر استفاده می شود. البته نکته ی مهمی که وجود دارد این است که هر کارخانه ی کارتن سازی توان تولید کارتن با کیفیت را ندارد و اهمیت کارخانه های مجهز و پیشرفته بیش از پیش به چشم می آیند.

مجهزترین و پیشرفته ترین کارخانه کارتن سازی

کارخانه کارتن سازی تهران

شهر تهران به عنوان یکی از مهم ترین و بهترین مرکز چاپ و بسته بندی در ایران، شامل چندین کارخانه کارتن ساری فعال در این زمینه است به طوری که بخش اعظمی از تولید کارتن در کشور متعلق به استان تهران است. بسیاری از فعالین صنایع در شهرهای غیر از تهران هستند که برای سفارش کارتن به شرکت های کارتن سازی تهران مراجعه میکنند. دلیل این امر حضور صنایع بزرگ در پایتخت و به طبع آن ایجاد مجهزترین و پیشرفته ترین کارخانه های کارتن سازی در استان تهران است.

کارتن سازی یکی از صنایع بسیار مهم برای بسته بندی انواع محصولات است که همه ی شغل ها و تولید کنندگانی که کالا یا محصولی برای فروش دارند، به کارتن های استاندارد و مناسب احتیاج دارند تا محصولات خود را بسته بندی کنند و حتی می توانند با سفارش طرح و نقش مورد نظر کارتن هایی درخواست کنند که مخصوص به آن ها باشد یعنی اگر جایی این کارتن ها را ببینید آن برند به شما یادآوری شود.

کارگاه های کارتن سازی زیادی توانسته اند که کار خود را به خوبی گسترش دهند و کارخانه کارتن سازی بزرگی را تأسیس کنند و همه ی این موفقیت های آن ها از تولید محصولات با کیفیت و رضایت مشتری است که آن ها را به چنین جایگاهی رسانده است. کوشا کارتن صبا – kooshacarton.com یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین کارخانه های کارتن سازی تهران است. این کارخانه با توان تولید 300 هزار متر مربع کارتن 3 لایه و 5 لایه یکی از بزرگترین کارخانه های تولید کننده کارتن می باشد.

پیشرفته ترین کارخانه کارتن سازی

یک مجوعه کارتن سازی باید تخصص لازم برای ساخت کارتن با بالاترین کیفیت ممکن را داشته باشد. کوشا کارتن که با در اختیار داشتن دستگاه ورق سازی به روز و با ظرفیت تولید با به عنوان پیشرفته ترین کارخانه کارتن سازی تهران شناخته میشود یکی اصلی ترین تولیدکنندگان انواع کارتن سه لایه، کارتن 5 لایه، کارتن دایکاتی، کارتن میوه و کارتن لمینتی در استان تهران است.

پیشرفته ترین کارخانه کارتن سازی تولید کننده کارتن

در صنعت کارتن سازی، کارتن ها به انواع مختلفی تقسیم و طبقه بندی می شوند که در ادامه قرار است به آن ها اشاره کنیم:

  • مواد اولیه که ورق های به کار رفته در کارتن ها از آن ها به دست می آیند: اصلی ترین و مهم ترین ماده مورد استفاده در کارتن سازی، کاغذ است که این کاغذ را می تواند از پالپ چوب یا مواد بازیافتی به دست آورد و کیفیت این ماده اولیه نقش بسیار مهمی در کارتن دارد که باید به آن دقت شود.
  • رنگ کارتن: در سال های گذشته کارتن ها تنها به رنگ قهوه ای ساخته می شدند اما امروزه کارتن ها در رنگ های متنوع و یا کارتن هایی که یه روی مقوایی دارند تولید می شوند که برای بسته بندی موارد خاص مورد استفاده قرار می گیرند.
  • ساختار: به طور معمول در کارخانه های کارتن سازی دو نوع کارتن بر اساس سایز و اندازه تولید می شود:
  1. کارتن هایی که طبق سفارش مشتری ساخته می شوند.
  2. کارتن هایی که شکل و طراحی متفاوتی نسبت به کارتن های معمولی دارند و بر اساس نیاز و سلیقه مشتری تولید میشوند. به این نوع کارتن ها، کارتن های دایکاتی می گویند.
  • چاپ کارتن: کارتن ها از نظر نوع چاپ به دو دسته تقسیم می شوند:
  1. چاپ فلکسو
  2. کارتن لمینتی
این مطلب را هم حتما بخوانید :   نکاتی که هنگام یادگیری زبان باید حتما در نظر گرفته شود

تولید کننده کارتن

بزرگترین و مهم ترین هدف از به کارگیری کارتن محافظت و سالم ماندن کالا و محصولاتی است که بسته بندی می شوند. یعنی در واقع زمانی قصد استفاده از کارتن را داریم که بخواهیم کالای مورد نظر خود را از شکستگی، خراب شدن، فاسد شدن، و ضربات فیزیکی ناشی از محیط بیرون حفظ کنیم.

اما دلیل دیگری که از کارتن برای کالا یا محصولات استفاده می کنیم این است که حمل و جا به جایی را برای ما راحت تر می کند، به دلیل اینکه می توان چند وسیله را به طور همزمان از مکانی به مکان دیگر منتقل کرد. به همین خاطر کارتن ها باید دوام و کیفیت لازم را داشته باشند که در حین حمل و نقل آسیبی به آن ها وارد نشود و یا اگر در مکانی مرطوب بود از رسیدن رطوبت به کالا جلوگیری کند.

اما به طور معمول دسته ای از محصولات هستند که درون جعبه های کارتنی به فروش می رسند. پس به کارگیری خلاقیت برای آن ها نقش بسیار زیادی در افزایش فروش کالاهای آن ها دارد.

کارتن های یک کارخانه های تولید کننده کارتن معتبر باید ویژگی های زیر را داشته باشند:

  • دارای استحکام بالا تا در حین جا به جایی و حمل کالا آسیبی به آن وارد نشود.
  • دارای ابعاد استاندارد و متناسب با وسیله مورد نظر
  • طراحی بسیار زیبا به طوری که مشتری را به خود جذب کند و باعث افزایش فروش شود.

قیمت کارتن بسته بندی در کارخانه

قیمت کارتن

یکی از عواملی که باعث سردرگمی در حین خرید می شود قیمت کارتن است زیرا قیمت ها در هر کارخانه متفاوت است و فرد با خود فکر می کند که دلیل این تفاوت ها چیست؟ کدام یک بهترین گزینه است؟

قیمت کارتن به عوامل مختلفی وابسته است که در این بخش ان ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد:

  • نوع کاغذ به کار رفته در مواد اولیه که بیشترین هزینه متعلق به کاغذ است.
  • تعداد لایه های استفاده شده که خب هرچه تعداد لایه ها بیشتر باشد هزینه نیز بیشتر است. قیمت ورق کارتن 3 لایه از ورق 5 لایه و 7 لایه ارزان تر است.
  • نوع فلوت – A,B,C,E,F
  • سایز و ابعاد کارتن مورد نظر، هرچه سایزی که می خواهید بزرگتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است زیرا مواد اولیه بیشتری به کاربرده می شود.
  • وزن کارتن
  • نوع چاپی
  • هرچه کالای مورد نظر شما حساس و یا سنگین باشد، در نتیجه باید استحکام کارتن زیاد زیاد باشد که خب تأثیر مستقیمی بر روی کاهش یا افزایش قیمت کارتن دارد.
  • نوع برش های کارتن
  • هزینه بسته بندی و ارسال

خرید کارتن از کارتن سازی تهران

برای خرید و سفارش کارتن از یک کارخانه کارتن سازی مجهز، پیشرفته، معتبر و با تجربه چیزی که قبل از خرید باید بدانید این است که ابعاد و سابزی که در نظر دارید مشخص کنید و سپس بر اساس وزن محصول و محلی که قرار است به آنجا ارسال شود جنس کارتن و مقوای به رفته در بسته بندی را انتخاب کنید پس از آن باید نوع چاپ روی کارتن را مشخص کنید. همچنین تعداد کارتن هایی که میخواهید را مشخص کنید تا نسبت به طراحی و ساخت کارتن مورد نظر شما اقدامات لازم را انجام شود.

از جنبه های مثبت پیشرفت تکنولوژی در این زمینه می توان به این اشاره کرد که شما هم می توانید به صورت حضوری با لمس و مشاهده نزدیک کارتن اقدام به خرید کنید و هم اگر در شهری هستید که به کارخانه ی مورد نظر و یا کارتن مورد نظر خود دسترسی ندارید می توانید با مراجعه به سایت کارتن سازی kooshacarton.com از مشاوره رایگان کارشناسان تولیدکننده کارتن استفاده کرده و جهت استعلام قیمت کارتن اقدام کنید.

منبع ساعد نیوز