برگزیده

هنگام خرید کیف زنانه و دخترانه اشتباه نکنید !!!

کیف های دستی مناسب برای همه زنان

کیف دستی بهترین لوازم جانبی برای ایجاد بهترین چشم انداز است. کیف های دستی و کیف های دستی لوازم جانبی است ، پوشیدن انواع ، شکل یا اندازه اشتباه می تواند چشم انداز را از بین ببرد. بخشی از بدن که کیف دستی بر پایه آن قرار دارد ، بخشی از بدن خواهد بود که چشم ها را به خود جلب می کند. انتخاب کیف و کیف دستی مناسب می تواند ویژگی های مثبت افراد را برجسته کند. قبل از اینکه کسی بخواهد کیف و کیف دستی مناسب این فصل را بدست آورد ، باید بداند که چگونه کیف پول و کیف دستی مناسب را برای انواع بدن خود انتخاب کند.

چند نکته معمول برای انتخاب کیف های دستی مناسب برای همه زنان

• وقت زیادی را در یک فروشگاه بزرگ بگذرانید تا کیف پول و کیف دستی را در مقابل آینه واقعی امتحان کنید ، مانند هر لباس دیگری

• هرگز با سبک های مد و وسوسه ای که ممکن است متناسب با شکل بدن باشد ، وسوسه نشوید: افراد می توانند گزینه های زیادی پیدا کنند و کدام یک می تواند گزینه مناسب باشد. مردم بهتر از مد باید به سبک فکر کنند.

• افراد باید به سبک زندگی فکر کنند و کیف دستی عملی را انتخاب کنند ، اگر بچه دار شوند ، کیف دستی پرنعمت گران قیمت و زیبا بهترین گزینه برای آنها نیست.

• آخرین نکته برای همه خانم ها ، توجه به فصول کیف دستی است. لباس بوم رنگارنگ را برای زمستان طولانی انتخاب نکنید و یک کیف دستی جیر قهوه ای برای یک بهار زیبا تهیه نکنید. کیف پول و کیف دستی ارزان

دوم کیف و کیف های دستی با شکل ، اندازه و مقیاس را انتخاب کنید.

 مقیاس مناسب کیف های دستی و کیف ها را انتخاب کنید

در حالی که شکل کیف دستی برای حداکثر زیبایی نیاز به مخالفت با انواع بدن دارد و اندازه کیف دستی باید متناسب با شکل باشد و اکنون ، مردم باید در مورد مقیاس کیف دستی فکر کنند.

طول کیف شانه ، تمام قسمت بدن را برجسته می کند. علاوه بر این ، کیف شانه ای که به دور باسن بدن ختم می شود ، به باز شدن لگن کمک خواهد کرد ، زیرا کیف همه چشم ها را به خود جلب می کند. به نظر می رسد بیشتر خانم ها با کیف دستی میان تنه زیباتر به نظر می رسند زیرا می تواند کمر کوچک را چاپلوس کند.

 رنگ کیف و کیف دستی را انتخاب کنید که لباس را کامل کند

بعد از اینکه مردم شکل و اندازه کیسه مناسب خود را انتخاب کردند ، اکنون نوبت آن است که آنها رنگ مناسب کیف دستی را انتخاب کنند. تطبیق تمام رنگ کیف دستی با کفش و لباس آنها راهی عالی برای به دست آوردن یک سبک شیک است. مردم باید کیف های دستی رنگی را انتخاب کنند که می تواند در همه رنگ ها غالب باشد و با همه لباس ها متناسب باشد. اما در واقع ، مردم می توانند یک کیف دستی ساده فقط با یک رنگ انتخاب کنند.

من توصیه می کنم خانم ها وقتی می خواهند همه لباس ها را هماهنگ کنند باید کیف های دستی با رنگ خنثی استفاده کنند. سیاه یکی از رنگ های خنثی است ، بنابراین زنان هرگز در انتخاب این رنگ اشتباه نمی کنند ، زیرا همیشه مد و سبک است. افراد می توانند این رنگ را با تمام رنگ های لباس خود هماهنگ کنند. انتخاب رنگهای سفید و قهوه ای توصیه می شود زیرا زنان می توانند این رنگها را تقریبا با لباس هماهنگ کنند.

اندازه مناسب کیف های دستی را انتخاب کنید

درک اندازه کیف دستی مناسب برای نوع بدن اولین چیزی است که همه خانمها قبل از انتخاب کیف دستی به آن فکر می کنند. این به همه خانم ها کمک می کند زیباترین و مناسب ترین کیف را که می تواند برای همه خانم ها مناسب باشد انتخاب کنند. زنان باید در نظر داشته باشند که هر کیف دستی شیک و شیک باشد ، اگر نتواند شکل برج نگهدارنده مناسب را داشته باشد ، می تواند مد نباشد.

متخصصان تقریباً شیک توصیه می کنند که اگر خانم ها ریز قد و کوتاه قد هستند ، بهترین انتخاب برای آنها کیف های دستی کوچک است که می تواند با لباس آنها بسیار مناسب باشد ، زیرا انتخاب برخی کیف های دستی بزرگ باعث می شود زنان کوچک کوچکتر به نظر برسند. علاوه بر این ، اگر زنان باریک و بلند قد هستند ، باید همه کیف های دستی کوچک را انتخاب کنند. آنها می توانند از کیف های دستی سایز متوسط ​​و بزرگ ، کیف های بزرگ و حجیم استفاده کنند زیرا این نوع کیف دستی ها می توانند مناسب ترین قد و قامت آنها باشند.

شکل مناسب کیف و کیف دستی را انتخاب کنید

انتخاب بهترین شکل کیف پول و کیف دستی برای شکل بدن یکی از موارد برگزیده قبل از انتخاب آن است. همیشه به خاطر داشته باشید که پوشیدن کیف دستی متناسب با فرم بدن راه حل مناسبی برای شیک و شیک جلوه دادن است زیرا این کیف دستی به بهبود و تغییر ظاهر کلی کمک می کند.

توصیه خوب برای انتخاب شکل مناسب کیف دستی این است که اطمینان حاصل کنید انتخاب شکل کیف دستی شما برعکس نوع بدن شماست.

 کیف های دستی را متناسب با مناسبت انتخاب کنید

همه خانم ها باید در مورد عملکرد همه این کیف ها نکاتی را در نظر بگیرند زیرا هر موقعیت ، فصل و مکان خواستار طرح ها ، سبک ها یا رنگ های مختلف کیف های دستی است. اطمینان حاصل کنید که آنها کیف دستی را برای تکمیل یک مناسبت یا مکان خاص انتخاب می کنند و به مد و لباس شیک مد نظر شما می رسند.

انتخاب کیف های دستی و کیف های دستی با انواع بدن

اکنون همه خانم ها با همه نکات اساسی در انتخاب کیف دستی آشنا هستند که از نظر شکل ظاهری مطلوبی داشته باشد ، آنها می توانند از خرید خود در برخی بوتیک ها یا فروشگاه های کیف دستی کوچک لذت ببرند.

 انتخاب کیف و کیف های دستی برای شانه ها

اگر افراد دارای یک دامن فراوان هستند ، لازم است توجه خود را به دور از کمر یا دامن خود جلب کنند. کیف دستی یا کیف پیام رسان می تواند بهترین انتخاب باشد ، اما اگر کیسه شانه می خواهد ، باید از بند طولانی با اندازه بزرگ جلوگیری کند. کیف مسنجر می تواند بهترین راه حل باشد.

انتخاب کیف و کیف دستی برای نیم تنه های بزرگ و شانه های بزرگ

خانم هایی که شانه های سنگین دارند و پستان بزرگ دارند نباید از پوشیدن کیف های دستی کوتاه که در اطراف قسمت نیم تنه آنها قرار دارد اجتناب کنند ، زیرا این امر می تواند شانه ها و پستانهای آنها را بیشتر برجسته کند. آنها می توانند کیف دستی بلندتر یا کیف دستی کلاچ انتخاب کنند که در دست آنها قرار خواهد گرفت.

انتخاب کیف و کیف دستی برای کمر پهن ، معده های بزرگ و لگن بزرگ

آنها می توانند کیف ساده ای را که در قسمت بالاتنه یا زیر بازوی آنها قرار دارد بهتر از قسمت میانی بدن انتخاب کنند. آنها باید توجه را به دور از لگن و کمر خود جلب کنند. آنها باید به یاد داشته باشند که هر کیف دستی ای که در وسیع ترین قسمت بدن خود نشسته باشد ، ساخته خواهد شدآنها احمق به نظر می رسند

انتخاب کیف و کیف دستی برای ریزه اندام

نکته مهم مخصوص خانمهای کوچک ، کیف های مخصوص کیف دستی است. این زنان باید تمام نکات مربوط به مقیاس را به خاطر بسپارند. به عنوان مثال ، کیف های کوچک می توانند بهترین انتخاب برای زنان ریزه اندام باشند. آنها باید کیف های دستی کوچک تا متوسط ​​داشته باشند. یک کیف دستی بزرگ برای اندازه اندام آنها بسیار بزرگ خواهد بود.

 انتخاب کیف های دستی برای بلند و لاغر

نوع بلند و لاغر زنان می تواند تقریباً با انواع کیف های دستی مناسب باشد. زن لاغر و قد بلند باید به نوع کیف دستی اهمیت دهد ، به خصوص کیف دستی خیلی بزرگ می تواند عالی باشد. این خانم ها باید از کیف های کوچک و کیف های گرد دور بمانند و شلوار را برای چاپلوسی شکل خود انتخاب کنند. کیف های گنبدی یا بوستون برای زنان لاغر و قد بلند بسیار مناسب خواهد بود. و آنها می توانند بهترین شکل را با شکل گرد انتخاب کنند که می تواند توهم شکل انحنا را ایجاد کند. رنگ ها را خوشگل می کنند یا آنها می توانند کیف های بلند زنجیری را انتخاب کنند.

 انتخاب کیف دستی برای اندازه بزرگ

این خانم ها باید از همه کیف های کوچک دور نگه داشته شوند ، زیرا آنها با شکل آنها مبارزه می کنند. آنها می توانند کیف های دستی را با اندازه مناسب و بندهای متوسط ​​انتخاب کنند تا متناسب با اندازه بدن آنها باشد. اندازه و سبک کیف دستی می تواند در ظاهر کلی آنها تأثیر بگذارد و باعث نازک تر به نظر رسیدن آنها شود. انتخاب یک کیف دستی اشتباه باعث بزرگتر نشان دادن آنها و جلب توجه به برخی مناطق می شود

 انتخاب کیف و کیف دستی برای خانم های انحنا دار

خانم های خمیده باید از همه کیف های دستی گرد خودداری کنند ، زیرا باعث می شود که آنها منحنی به نظر برسند. کیف های دستی مناسب این خانم های انحنا دار کیف های ساختاری هستند ، زیرا می تواند لاغر به نظر برسد. اگر این زنان کیف پوشیدن شانه را دوست دارند ، لازم است از کیف هایی که می توانند زیر کمر خود بمانند خودداری کنند. باید بالای کمر آنها تمام شود. همه این زنان انحنا دار باید از کیف های شل و ول استفاده نکنند.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه کیف دستی منحصر به فرد و ویژه ای برای خود بسازید ، باید Sew What را بخوانید! کتاب کیف

 انتخاب کیف و کیف دستی برای لگن های بزرگ

این خانم ها باید کیف دستی ساده ای با بند کوتاه انتخاب کنند که زیر بازوی آنها جمع شود.

انتخاب کیف و کیف دستی برای اندام گلابی

بدن گلابی شکل رایج ترین نوع برای همه خانم ها است. بدن گلابی شکل دارای یک نیم تنه کوچک و یک ران مفصل است ، و این نوع بدن را به چاپلوس ترین شکل تبدیل می کند. زنان با این فرم بدن می توانند موارد زیادی را بسازند و باید از ناحیه ران خودداری کنند. آنها می توانند کیسه های زنجیر و کیف بولینگ را که بالای باسن آنها قرار دارد ، امتحان کنند. کیف های سرگرمی می توانند کیف های مناسبی برای این نوع خانم ها باشند.

این مطلب را هم حتما بخوانید :   آیا استفاده از رامپر دخترانه برای فصل سرما کار درستی است؟

 انتخاب کیف و کیف دستی برای قد کوتاه

این خانم ها می توانند مانند نوع کوچکی از کیسه های زین چیزی شل و بلند را برای آوردن قد انتخاب کنند. این خانم ها باید از استفاده از کیف دستی بزرگ یا کیف های عریض که باعث کوتاهتر نشان دادن آنها می شود ، خودداری کنند.

 انتخاب کیف های دستی و کیف های دستی برای زنان با ارقام کامل تر

این خانم ها می توانند کیسه ای با حجم داشته باشند. آنها می توانند لباس هایشان را ساده نگه دارند. آنها می توانند یک کیسه کوچکتر کوچکی را انتخاب کنند که می تواند زیر بازوی آنها باشد و از ماندن کیسه در زیر یا بالای کامل ترین قسمت بدن آنها اطمینان حاصل کنند.

رنگ کیف زنانه یکی از مواردی است که باید قبل از خرید به آن توجه کنید؛ به همین دلیل  موارد زیر را ذکر می کنیم که می توانید برای خرید خود استفاده کنید.

  • اگر قد بلندی دارید و می خواهید کیف دستی برای خود بخرید ، کیف هایی را به شما پیشنهاد می دهیم که دارای رنگ و طرح روشن هستند.
  • اگر قد بلندی ندارید و به اصطلاح ریزاندام هستید، بهتر است به سراغ کیف‌هایی بروید که تک رنگ هستند؛ چرا که کیف‌های رنگی قد شما را کوتاه‌تر نشان خواهند داد.
  • اگر بدن شما در گروه اندام های لاغر است ، می توانید سراغ کیف هایی بروید که طرح های شلوغ و تزئینی دارند. این مدل کیف ها مناسب شما خواهد بود.
  • کیف زنانه برای اندام‌های درشت، کیفی محسوب می‌شود که خطوط باریکی بر روی آن وجود دارد و اشکال آن، اشکال مجزایی به نظر می‌رسد. انتخاب این مدل از کیف‌های زنانه به شما کمک می‌کند تا اندامتان لاغرتر به نظر برسد.

کدام مدل کیف زنانه مناسب سن شما است؟

بدون شک سن یکی از مواردی است که در انتخاب کیف زنانه بسیار تأثیرگذار است و شما باید کیف مناسب سن خود را خریداری کنید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در استفاده بیشتر از کیف دستی خود آورده شده است.

اولین گروه سنی که تصمیم داریم درباره آن صحبت کنیم دختران نوجوان هستند. از آنجا که دختران نوجوان وسایل نسبتاً زیادی را حمل می کنند  بهتر است از کیف هایی که اندازه نسبتاً بزرگی دارند استفاده کنید. این انتخاب به آنها کمک می کند تا لوازم خود را در کیف بگذارند. گروه سنی بعدی زنان میانسال هستند.

کدام مدل کیف زنانه مناسب سن شما است؟

کیف زنانه مناسب خانم های میانسال سایز متوسط ​​و کوچکی با کیفیت است. این گزینه به زنان میانسال اجازه می دهد بدون هیچ گونه زحمتی از کیف خود استفاده کنند. همچنین برای خانم های میانسال بهتر است از کیف هایی با رنگ های ملایم استفاده کنند تا ظاهر خوبی داشته باشند.

کیف های دستی میان‌سالان مناسب زنان سی و چهل ساله ای که در فضای باز کار می کنند یا مسئولیت مادری را به دوش می کشند کیف های نسبتاً بزرگی هستند زیرا این زنان به طور کلی تجهیزات زیادی دارند که باید فضای خوبی برای قرار دادن آنها فراهم کند.

علاوه بر تمام موارد ذکر شده؛ اگر قصد شرکت در یک مهمانی را دارید ، بهتر است از یک کیف دستی کوچک ، صرف نظر از سن ، استفاده کنید تا استایل خود را به خوبی تکمیل کنید. البته توجه داشته باشید که رنگ مناسب کیف مجلسی را انتخاب کرده اید. زیرا کوچکترین اشتباهات می تواند استایل شما را به استایل  بد و نامرتب تبدیل کند.

 

آشنایی با مدل های مختلف کیف زنانه

توجه داشته باشید که برای خرید کیف زنانه مناسب باید با مدل های مختلف آن آشنا باشید. از این رو تصمیم داریم انواع کیف های زنانه را به شما معرفی کنیم تا در صورت نیاز انتخاب مناسبی در این زمینه داشته باشید.

کیف های کتابی: کیف های کتاب دسته ای از کیف ها هستند که بند یا دسته ای برای آن وجود ندارد و شما باید آن را بین انگشتان و کف دست خود نگه دارید. این مدل کیف ها عموماً به شکل مستطیل و دارای ضخامت های متنوع هستند.

 

کیف‌های مچی: از دیگر انواع کیف زنانه می‌توان به مدل کیف‌های مچی اشاره داشت. این نوع از کیف‌ها عموما دسته‌ای کوچک دارند که این دسته دور مچ فرد قرار می‌گیرد؛ از همین جهت به آن کیف مچی می‌گویند.

کیف بولینگ: مدل های دیگر کیف زنانه شامل کیف بولینگ است. کیف بولینگ کیفی با طرحی شبیه کیف ورزشی بولینگ است که شبیه چمدان است.

کیف‌های پاکت نامه ای: اگر تصمیم دارید به مهمانی یا مراسم شبانه بروید کیف‌های پاکت نامه ای  برای استفاده مناسب خواهد بود. این مدل کیف به دلیل شکل ظاهری و مشابه پاکت با این نام شناخته می شود.

 

کیف‌های کوچک دسته‌کوتاه :  اگر به دنبال کیف دستی ای هستید که کاملاً استایل شما را کامل کند می توانید از کیف های دستی کوچک که دسته های کوتاه دارند استفاده کنید بخاطر داشته باشید که این مدل کیف ها باعث افتخار و زیبایی چشمگیر استایل شما می شود. بنابراین از استفاده آنها غافل نشوید.

به ابعاد کیف و تعداد جیب های کیف مورد نظر خود توجه کنید

مسئله دیگری که در هنگام خرید کیف باید مورد توجه قرار گیرد اندازه کیف و تعداد جیب آنهاست. شما باید متناسب با نیاز خود تعداد جیب ها و فضای کیف را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که وسایل زیادی را در کیف خود قرار می دهید بهتر است از کیف هایی استفاده کنید که جیب های زیادی دارند؛ زیرا می توانید وسایل خود را با چیدمان مناسب در جیب خود قرار دهید.

متناسب با بدن تان کیف انتخاب کنید.

متناسب با بدن تان کیف انتخاب کنید.

در انتخاب کیف زنانه مناسب‎ دقت کنید. چیزی که انتخاب می کنید دقیقا مشابه لباس شماست و می تواند فرم بدنتان را برجسته‌تر کند.

  • اگر قسمت پایین تنه از عرض شانه‌هایتان بزرگتر است ( بدن فرم گلابی) باید از کیف هایی با بند کوتاه استفاده کنید. کیف های با بند بلند پایین تنه شما را عریض تر نشان می دهند.
  • اگر سینه هایتان از باسن تان بزرگتر است (بدن فرم مثلث وارونه) از کیف های با قد کوتاه که در کنار سینه قرار می‌گیرند اجتناب کرده و با جایگزین کردن آنها با کیف های بلندتر تراکم را در سراسر بدنتان توزیع کنید.
  • اگر اندامتان ظریف و نحیف است از کیف های با بند بلند یا زنجیری براق استفاده نکنید چون اندام شما را کشیده تر نشان می دهند.
  • اگر  قد بلند و بدون انحنای اندامی دارید کیف‌های بزرگ با ظاهر کروی بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.
  • اگر اضافه وزن دارید میتوانید از کیف های سایز متوسط و آویختن به ساعد استفاده کنید.

در انتخاب جنس کیف دقت کنید

کیف ها در انواع مختلف چرم ، کتان و پارچه ای و… وجود دارند . جنس کیف در کیفیت آن تاثیر گذار است .

کیف های چرم معمولا از باقی کیف ها با دوام ترند اما قیمت بالاتری نیز دارند . در انتخاب کیف به نوع دوخت، آسترهای به کار برده شده در داخل کیف نیز توجه کنید.

کیف و کفش ست انتخاب نمایید

کیف و کفش بهتر است از یک جنس انتخاب شوند مثلا یک کیف ورنی با کفش جیر حتی اگر رنگشان یکسان باشد ، اصلا انتخاب مناسبی نیست .

بنابراین بهتر است کیف و کفشتان را از یک طرح و رنگ انتخاب کنید یا دست کم جنس آنها را با هم هماهنگ کنید.

 

اگر رنگ کیف و کفش تان هماهنگی ندارد می توانید از بند کفش همرنگ کیفتان استفاده کنید.

به تعداد جیب های کیف توجه نمایید.

قبل از خرید کیف، به تعداد جیب های آن دقت کنید. اگر شما جزو آن دسته از خانم هایی هستید که وسایل زیادی را در کیفتان قرار می دهید وجود این جیب ها سبب می شود کیفتان نظم بهتری داشته باشد و هر گاه به دنبال چیزی هستید ، بتوانید آن را به راحتی پیدا کنید.

خرید کیف جادار با جیب های مناسب

هنگام خرید کیف اصل به این نکات توجه کنید.

برای تشخیص اجناس اصل از نوع جعلی آن به مهارت نیاز خواهید داشت. این نوع کیف ها را از فروشندگان قابل اعتمادتان بخرید .

دوخت کیف ها را مقایسه کنید، یا حتی از کسی که خیلی ریزبین و دقیق تر از شماست بخواهید تا تشخیص دهد کیف مورد نظر شما اصل است یا خیر .

 

همچنین شما می توانید با خرید کیف های برند و با کیفیت در فروشگاه هایی که دائم در حراج هستند پول خیلی کمتری پرداخت کنید.

خرید آنلاین کیف زنانه 

به قیمت کیف توجه کنید

گران بودن یک کیف نشانه با کیفیت بودن آن نیست اما کیف های خیلی ارزان نیز دوام کمی دارند و به احتمال زیاد بعد از یکی دو ماه باید دنبال خرید کیف جدید باشید

بنابراین باید یکی کیفی بخرید که به نسبت قیمتش مناسب باشد. پیشنهاد می کنیم هنگام خرید سبک کلاسیک را در نظر داشته باشید زیرا سبک کلاسیک همیشه بهترین است.

نکات مهم در انتخاب و خرید کیف زنانه

نکات کلی درباره خرید کیف:

کیف های چند منظوره که به چند روش می توان آن ها را حمل کرد برای افراد پر مشغله که در طول روز فرصت عوض کردن کیف خود را ندارند انتخاب عالی به شمار می روند.

اگر از کیف تنها برای حمل چند قلم کوچک مانند موبایل و دسته کلید استفاده می کنید، کیف های کوچک زنانه بهترین انتخاب برای شماست.

اگر شما خانمی هستید که همیشه لوازم زیادی با خو حمل می کنید، ولی دوست ندارید که کیفتان زیاد نامرتب باشد و محتویاتش را کسی ببیند، کیف های کیسه ای بهترین انتخاب برای شما ست.

اگر دوست دارید که دستهایتان آزاد باشد و دوست ندارید که کیفتان بیشتر دست و پایتان را بگیرد کیف های بنددار بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

 

قبل از خرید باید به فاکتورهای مختلفی چون قیمت، نوع دوخت، آسترهای به کار برده شده در داخل کیف، زیپ، رنگ، نوع و حتی مارک کیف توجه کرد. توجه کنید که یک کیف مناسب زمانی ایده آل خواهد بود که بر طبق نیاز شما انتخاب شود.