برگزیده

مواردی که قبل از انتخاب چاپخانه خوب حتما باید در نظر گرفته شود

شما کافی است میزهایی که قرار است مهمانان شما چه در مراسمات عروسی و چه در تولد با بادکنک تزدین بکنید و زیبایی خاصی به سالن مراسم شما خواهد داد سعی بکنید برای این روش هم نیز از دو یا نهایتا سه طیف رنگی استفاده بکنید.
چاپ پرچم رومیزی لیزری ، یک پرچم از سری پرچم های مجموعه می باشد که بسیار اسپرت می باشد و برای محیط های لوکس و اسپرت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این پرچم به دلیل ظاهری که دارد بیشتر با پایه استیل مورد استفاده قرار می گیرد و قیمت های ارائه شده در جدول قیمت های نیز با پایه استیل می باشد که طبیعتا در صورت درخواست با پایه سنگی از هرینه آن کاسته خواهد شد.

چاپ روی تیشرت جودون مشکی یقه دار

مشخصات کلی سویشرت هودی ملانژ

چاپ پاکت کارتی 140 گرم در ما در 3 نوع زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:
نکته سوم: بروشورها به راحتی قابل توزیع به مخاطبان هدفمند می باشد.
چاپ روی فنجان در ما به صورت سابلیمیشن ( حرارتی ) انجام می شود که در این روش که امروزه یکی از مقرون به صرفه ترین و با کیفیت های روش های چاپ می باشد ، ابتدا طرح دلخواه شما توسط جوهر های مخصوصی برروی کاعذ های مخصوص این چاپ قرار می گیرد و سپس توسط دستگاه چاپ ماگ طرح اختصاصی شما به لیوان منتقل می شود و پس از گذشت مدت زمانی که حرارت می بیند طرح تماما به ماگ منتقل می شود که از ویژگی های این روش این است که این رنگ به خورد لعاب سرامیکی لیوان می رود و دوام و ماندگاری بالایی به طرح شما روی لیوان می بخشد.
شما اگر ابزار این کار را ندارید می توانید توسط شرکت هایی که در این حوزه مشغول فعالیت هستن این کاغذ و این نوع چاپ را تهییه بفرمایید.
قبل از بستن پیچ برای اینکه پرچم شما بسیار محکم و با دوام نصب شود توسط رول پلاک آن را مهار کنید به گونه ای که اول شما رول پلاک می زنید توسط دریل و بعد با پیچ پایه نصب پرچم را محکم می بندید.چاپ کارت ویزیت برای برقراری ارتباط با افراد در کسب کار با مشتری مورد استفاده قرار میگیرد. در بسیاری موارد کارت ویزیت یک عنصری می باشد که سبب ارتقای کسب و کار شما می شود و باعث می شود مشتری به راحتی به سمت شما بیاید و از خدمات شما استفاده بکند. بنابراین باید به این نتیجه برسیم که کارت ویزیت نقش بسیار مهم و کلیدی در روابط تجاری شما با مشتری در هر کسب و کاری برقرار میکند. و رعایت اصول طراحی کارت ویزیت بشدت می تواند در اعتبار بخشی به سازمان شما مفید باشد.

هزینه تیشرت ملانژ با چاپ A4*

مزیت سوم: شما فقط روی لیوان کاغذی می توانید لوگو و برند سازمان خودتان را برروی آن هک و چاپ بکنید و این قابلیت برای لیوان های پلاستیکی وجود ندارد.

سربرگ کتان 120 گرم

سفارش آنلاین کارت ویزیت سلفون براق

لیوان (ماگ) چاپی یلدا – انارهای کارتونی

 

انواع کارت ویزیت سلفون مات

طلاکارت لمینت براق

تیراژ و خدمات تکمیلی بروشور تحریر 80 گرم

لطفا فایل ها وتصاویر خود را در فرمت JPG و یا PDF ارسال بفرمایید(به اصطلاح بصورت فایل نمایش). چنانچه فایل ارسالی شما بصورت لایه باز باشد یا به اصطلاح قابل تغییر باشد و یا با فرمت های تخصصی نرم افزارهایی گرافیکی همچون illustrator ، corel و یا فتوشاپ ارسال شود امکان جابجایی لایه ها و یا تغییر رنگ و یا هرمشکلی وجود دارد که عواقب این کار به عهده سفارش دهنده می باشد.
تبادل هدیه بین افراد باعث ایجاد مهر و محبت شده و انسان ها را به هم نزدیک می کند. در این بین کادو دادن به دختر خانم ها و زنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یک کادو تولد مناسب می تواند حال و احساس انسان ها را خوب کرده و قلبشان را لبریز از عشق و محبت کند. با این حساب کادو دادن یک راه کوتاه و آسان برای نفوذ به قلب افراد می باشد با این تفاسیر تهیه هدیه یکی از مهم ترین این اتفاقات می باشد. شاید گفتن یک جمله و یا یادداشت یک نوشته برروی دیوار بسیار می تواند دلگرم کننده و شادی آور باشد ولی دادن یک کادو بسیار می تواند به یادماندنی ترین و پر خاطره ترین اتفاق زندگی هر شخصی باشد.
جنس های جدیدی در بازار وجود دارد یکسری روی چوب یا MDF چاپ میکنن یکسری روی فلزهای مختلف یکسری ها روی جنس های آینه ای که کاملا تصویر کاملا مشخص هست.

ثبت سفارش آنلاین تیشرت سفید اسپان

چاپ کارت ویزیت پی وی سی ۳۰۰ میکرون

ثبت سفارش آنلاین چاپ عکس لاستر

مشخصات کلی لیوان قاشقدار رنگی

معرفی فاکتور قبضی

بروشور لوکس گلاسه 300 گرم سایز گسترده A3
نوع کاغذ بدون روکش: کتان ۳۰۰ گرم

چاپ کارت ویزیت پی وی سی ۳۰۰ میکرون

چاپ لیبل یووی در ما در ۴ قالب و ساختار زیر در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:
ارسال 17500 تومانی مختص مناطق ۲۲ گانه شهرداری شهر تهران می باشد. ( مناطقی که تحت پوشش نمی باشد: ۱-از جنوب تا اطراف امام زاده فقط شامل این ارسال می شود. ۲-از غرب تا نزدیک تهرانسر و چیتگر شامل این ارسال می باشد. ۳- مناطق اطراف تهران شامل این نوع ارسال نمی باشد )
سویشرت هودی مشکی به دلیل تو کرک بودن آن بسیار برای فصول سرد سال مناسب می باشد و کلاه بندی آن نیز علاوه بر مواقع بارانی به خود سویشرت جلوه و زیبایی خاصب یخشیده است.
هر دو مدل از انواع صنعت چاپ می باشد و محصولات چاپی مانند چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ بروشور ، چاپ سربرگ ، چاپ پاکت و … می کنند که از نظر کیفیت بسیار بالا و مناسب برای چاپ های حرفه ای و با کیفیت برای مشاغل مختلف می باشد. مهمترین فاکتورهایی که باعث می شوند مشتریان یکی از این موارد صنعت چاپ را انتخاب بکنند حجم پروژه های چاپی و نیاز هر پروژه می باشد.
مشخصات چاپ لیبل سلفون براق دورصاف :
فایل های ارسالی شما بدون هیچ گونه تغییر و ویرایشی چاپ می شود. در صورتیکه عکس های ارسالی شما از کیفیت و وضوح خوبی برخوردار نباشد مجموعه هیچ گونه مسئولیتی در خصوص عدم کیفیت محصولات چاپ شده نخواهد داشت. توصیه ما این است که عکس ها با کیفیت و مطابق با قوانین فایل های ارسالی در چاپ نفیس فرستاده شود.

مشخصات کلی تیشرت مشکی جودون یقه دار

تنها چاپ پاکت اختصاصی محدود به سفارشی سازی پاکت خلاصه نمی شود. ما می توانیم در انتخاب بهترین طرح و نوع کاغذ در چاپ پاکت به شما کمک کنیم.
سریع به تمام عکسهایی که در زندگی تان گرفته اید دوباره فکر کنید. قطعا شما نمی توانید همه آنها را به یاد داشته باشید؟ حتی شما نمی توانید بیشتر آنها را به خاطر بسپارید؟ پس کدامیک را به یاد دارید؟ احتمالا تعداد معدودی هستند که بلافاصله به ذهن شما خطور می کنند.داشتن یکسری عکس های زیبا و به یادماندنی و تکرار نشدنی که می تواند در یک مکان خاص ، عکس برداری با یک شخصیت برجسته و یکسری اتفاقات خاص دیگر که شاید به تعداد انگشتان دست باشد به یاد شما بیاید.

لیبل سلفون براق گرد ( دایره ای )

نوع روکش: سلفون مات و یا براق

لیبل یووی دورصاف

چاپ بروشور گلاسه 170 گرم بعد از کاغذ گلاسه 135 گرم این کاغذ از ضخامت و زیر دست بسیار مطلوبی برخوردار است. به دلیل ضخامت بالای این کاغذ نسبت به گلاسه 135 گرم امکان تا کردن کامل این کاغذ وجود ندارد و بروشور گلاسه 170 گرم فقط با خط تا به مشتری تحویل می گردد. چاپ بروشور بر روی کاغذ گلاسه 170 گرم رروی 2 سایز A5 و A4 قابلیت چاپ دارد.

تمرکز برروی کلید واژه ها

پکیج اول۲۰۰۰ عدد۲۰۰۰ عدد۱۰۰۰ عدد——-۱.۵۰۱.۰۰۰پکیج دوم۳۰۰۰ عدد——-۱۰۰۰ عدد——-۱.۵۰۱.۰۰۰پکیج سوم۱۰۰۰ عدد——-۱۰۰۰ عدد۱۰۰۰ عدد۱.۷۶۴.۰۰۰

لیست قیمت انواع پاکت کارتی 140 گرم

ایجاد فرصت مناسب برای شبکه سازی و تعامل شخصی با خریداران و تامین کنندگان
از ویژگی های بارز این پازل ، دارا بودن مغناطیس پشت پازل ، درخشندگی چشم نواز چاپ روی این پازل و تکه های فراوان آن نسبت به ابعاد آن می باشد.

نوع کاغذ : گلاسه ۱۷۰ گرم

برای شروع یک محیطی که قصد نصب پرچم را دارید مشخص کنید به گونه ای که در دید باشد و از هر زاویه ای بتواند هر کسی آن را مشاهده کند. پس از انتخاب یک فضای بسیار مناسب چه از نظر ارتفاع و چه از نظر دید باید بسیار مناسب باشد. سعی کنید پرچم تان را پشت یک شی و یا پشت درخت و یا یک تابلو قرار نگیرد تا اینکه از جلو نظرها بیافتد.
فایل یووی (برجسته) روی کارت ویزیت
روش سوم: قرار دادن طرح روی سویشرت
حال توسط خودکار چندین بار روی طرح خود را با فشار بکشید تا موقعیکه که مطمئن شوید طرح خود توسط کاربن بر روی لیوان چاپ شده است.

سربرگ ( سرنسخه ) A5 تحریر ۸۰ گرم

برای چاپ پرچم های ساحلی ایتدا طرح برروی پارچه خام چاپ می شود و سپس دوخته و ریشه دوزی می شود.

کارت ویزیت پی وی سی ۷۶۰ میکرون متالیک

نکته پنجم: روش قدیمی و سنتی

روش چاپ روی تیشرت سفید جودون یقه دار

پاکت تحریر 80 گرم

هزینه و قیمت کارت ویزیت لمینت مات طرح موج :

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۸٫۶۵x5.7 باشد که بعد از برش سایز کارت ویزیت ۸٫۴x5.4 می شود و خلاصی برش این محصول ۵ میلیمتر می باشد که توصیه می شود برای طراحی صحیح این کارت ویزیت از قالب آماده ای که در تب قالب های طراحی موجود می باشد استفاده نمایید.

هزینه و قیمت لیبل یووی گرد :

نکته بسیار مهم : کلیه چاپ های کاغذ دیواری در این مرکز به وسیله بهترین دستگاه Mutoh ژاپنی اکوسالونت موجود در بازار ایران و با بهترین جوهر های ترکی با دوام و ماندگاری بسیار بالا و همچنین قابلیت شستشو چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود.

چاپ و تکثیر