عمومی

گرانترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید

با توجه به اینکه ژاکا در سال ۲۰۱۹ توسط هواداران آرسنال در امارات در خارج از زمین هو شد، احتمالاً هجوم برای تعویض شدن موجه بود.بسیاری از هواداران و کارشناسان فکر می کردند که این پایانی است برای ژاکا با پیراهن آرسنال، اما این یک گواهی واقعی برای شخصیت او است که او در نهایت توانست این را تغییر دهد.

منصفانه است که بگوییم مسی بهترین فصل اولین بازی خود را با پاری سن ژرمن سپری نکرد و زمانی که مائوریسیو پوچتینو، فوق ستاره آرژانتینی را در اولین بازی خانگی خود تعویض کرد، اوضاع بسیار سرد شروع شد.برای اینکه پوچتینو منصفانه باشد، پاری سن ژرمن به لطف تعویض هایش در دقیقه ۹۳ مائورو ایکاردی را برنده شد، اما داستان فرعی مسی در آن زمان همه تیترها را به خود اختصاص داد.

وینگر نیوکاسل در فصل گذشته که ادی هاو او را در بازی با برنتفورد کنار کشید، مهربانی نکرد. این دو به سرعت همه چیز را صاف کردند، اما عصبانیت گوردون در کناره ها در آن زمان ابروها را بالا برد.

تعویض شدن قبل از نیمه در فینال جام جهانی همیشه دردسرساز است. دیدیه دشان تصمیم جسورانه ای گرفت و ژیرو و عثمان دمبله را در دقیقه ۴۱ کنار کشید و فرانسه ۲-۰ از آرژانتین عقب افتاد.منصفانه است که بگوییم ژیرو این تصمیم را خیلی مهربانانه نگرفت.

این یکی کاملا عالی بود پس از اینکه این هافبک کهنه کار به وضوح می خواست در زمین بماند، کلوپ مجبور شد درباره تصمیمش برای اخراج او با میلنر صحبت کند.فقط برای کرتیس جونز، که جایگزین میلنر شده بود، تا فوراً صلاح را برای گل اول آماده کند. احساسات در گودال به سرعت از بین رفت و میلنر در پایان جنبه خنده دار را دید.

این مطلب را هم حتما بخوانید :   پرکاربردترین ظروف و شیشه آلات آزمایشگاهی کدامند؟

پرتاب بطری آب الگویی برای این نوارهای جایگزین است. ژوزه مورینیو پس از بازی به خبرنگاران گفت که دله از عملکرد خود راضی نیست.مورینیو توضیح داد: “فکر می کنم او از خودش عصبانی بود نه از من.” و وقتی او از زمین خارج شد، تیم بهتر بود.”

رئال مادرید همیشه در طول تاریخ تیم متمولی بوده و بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال را با ارقامی قابل‌توجه به خدمت گرفته است.

طرفداری | روزگاری بود که نام رئال مادرید با انفجار بمب‌های نقل‌وانتقالاتی عجین شده بود و پروژه‌های کهکشانی خودش شاهدی بر این مدعا است. طی سال‌های اخیر، فلورنتینو پرز رییس پرافتخار و موفق رئال مادرید رویه‌اش را عوض کرده و هزینه‌های مهمی برای خرید استعدادهای نوجوان انجام داده است. این سیاست، امسال هم اعمال شد و جود بلینگام، هافبک 19 ساله دورتموند و تیم ملی انگلیس با انتقالی 103 میلیون یورویی به رئال مادرید پیوست.

 

این انتقال، باعث شد بلینگام در رده دوم گران‌ترین خریدهای تاریخ رئال مادرید قرار گیرد و به همین بهانه، نگاهی داریم به گران‌ترین خریدهای تاریخ لوس‌بلانکوس که بعضی از آن‌ها فوق‌العاده بودند و برخی دیگر هم ناامیدکننده. از طرفی کریستیانو رونالدو، به بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید تبدیل شد اما از سوی دیگر ادن هازارد یک فاجعه تمام‌عیار بوده است. آمار و ارقام زیر از وب‌سایت ترنسفرمارکت گردآوری شده است.