برگزیده

بهترین ساعت دیواری چوبی را از کجا بخریم؟

 

مردم بیش از 20000 سال است بهترین ساعت دیواری چوبی که زمان را دنبال می کنند. در زمان های قدیم با استفاده از خورشید، آب جاری یا حرکت دانه های شن بود.

در دنیای دیجیتال امروز، همه ما به مینی کامپیوتری که در جیب خود نگه می داریم به نام تلفن همراه وابسته هستیم. با این حال، در مورد آویزان کردن یک ساعت دیواری زیبا در یک اتاق، چیزی برای گفتن وجود دارد.

یا می‌توانید چیزی آرام‌تر را انتخاب  ساعت دیواری چوبی کنید بهترین ساعت دیواری چوبی و ساعت را در پس‌زمینه محو کنید. به این ترتیب، بی‌صدا زمان را پیگیری می‌کند، اما از بقیه دکور منحرف نمی‌شود.

اگر یک ساعت کاربردی می‌خواهید، مطمئن شوید که اعداد به اندازه کافی بزرگ و واضح هستند تا از هر نقطه‌ای در اتاق خوانده بهترین ساعت دیواری چوبی شوند. برای قطعات بیانیه، این مهم نیست زیرا شما به دنبال تأثیرگذاری هستید و زمان را بیان نمی کنید.

به یک ماده فکر کنید، و ساعتی از آن ساخته شده است. این شامل پلاستیک، شیشه، چوب، فلز و هر ترکیبی از آنها می شود.

متریالی که انتخاب می کنید به سبک، استفاده و بودجه ای که برای ساعت خود در نظر گرفته اید بستگی دارد. به مواد دیگری که قبلاً در اتاق وجود دارد فکر کنید. سعی کنید آنها را مطابقت دهید یا از آنها تعریف کنید.

اگر دکوراسیون سنتی تری دارید، چوب انتخاب هوشمندانه ای است. به چوب های دیگر خانه خود نگاه کنید و سعی کنید با تن و نوع چوب مطابقت داشته باشید.

برای خانه های مدرن تر، پلاستیک، شیشه یا فلز انتخاب مناسبی هستند. این مواد ظاهری کم‌تر و ساده‌تر به خانه شما می‌دهند.

به خاطر داشته باشید که ساعت های دیواری پلاستیکی از ارزان ترین ها هستند. در حالی که فلز، شیشه یا چوب بسته به جزئیات و اندازه ساعت می توانند بسیار گران باشند.

موقعیت در اتاق

در نهایت، باید مطمئن شوید که ساعتی که انتخاب می‌کنید می‌تواند بهترین ساعت دیواری چوبی در اتاق شما کار کند. به عنوان مثال، هر اتاق در مورد رطوبت، دما و نور مستقیم خورشید ویژگی های خاص خود را دارد.

شما باید ساعتی بخرید که بتواند سطح رطوبت را تحمل کند و در رطوبت خوردگی نکند. یا باید ساعتی را انتخاب کنید که اگر در تمام طول روز زیر نور مستقیم خورشید باشد، بتواند در دمای گرمای بالاتر کار کند.

خرید ساعت دیواری چوبی

اگر قصد دارید یک ساعت دیواری کاربردی دکوری داشته باشید، به آن نیاز دارید تا زمان را به طور دقیق اعلام کند. در غیر این صورت، برای شما بی فایده است.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه سر وقت یا زودتر از موعد هستند و هنگام اشاره به زمان از عباراتی مانند “تیز” استفاده می کنند، پس به یک ساعت دیواری دقیق نیاز دارید.

به دنبال یک ساعت اتمی باشید. این ساعت ها از فرکانس الکترونیکی برای هماهنگ ماندن با ساعت اتمی ایالات متحده استفاده می کنند. به این ترتیب، همیشه زمان صحیح را نشان می دهد.

عمر باتری ساعت شما نیز نقش مهمی در دقیق بودن ساعت دارد. به یاد داشته باشید، هر چه ساعت شما به باتری بیشتری نیاز داشته باشد، هزینه نگهداری آن بیشتر خواهد بود.

این مطلب را هم حتما بخوانید :   پنل اس ام اس

ساعت هایی که به سرعت از باتری ها عبور می کنند، از بهترین ساعت دیواری چوبی شما می خواهند که ساعت را از روی دیوار پایین بیاورید و باتری ها را بیشتر عوض کنید. این بعد از مدتی آزاردهنده خواهد شد.

 

خرید ساعت دیواری را شروع کنید

این فضای خالی روی دیوار شما بهترین نقطه برای ساعت دیواری است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مورد مناسب را انتخاب کنید.

وقتی صحبت از گزینه های شما می شود، مواد، سبک ها، عملکردها و اندازه های مختلف ساعت دیواری وجود دارد. موردی که برای شا مناسب است، نیاز شما را برطرف می کند و متناسب با بودجه و فضای شماست.

وبلاگ ما را برای ایده‌ها، نکات و ترفندهای عالی دکوراسیون خانه بررسی کنید.

قیمت ساعت دیواری چوبی

این اجتناب ناپذیر است که شخص دیگری ساعتی شبیه ساعت شما بهترین ساعت دیواری چوبی داشته باشد. با این حال، می‌توانید تعداد افراد دارای ساعت یکسان را محدود کنید. اگر از یک زنجیره خرده فروشی بزرگ خرید می کنید، مطمئن باشید که یک ساعت عمومی و تولید انبوه خواهید داشت.

اگر ساعت مناسبی برای دیوار شما باشد، شاید این شما را آزار ندهد. اگر نگران فردیت یا منحصربه‌فرد بودن نیستید، این ساعت‌ها برای شما هستند.

اگر می خواهید یک قطعه منحصر به فرد برای خانه خود داشته باشید، از زنجیره های خرده فروشی جعبه بزرگ خودداری کنید. در عوض، به دنبال یک قطعه دست ساز منحصر به فرد در یک جشنواره هنری محلی یا در Etsy باشید. این ساعت ها بیشتر در نوع خود بی نظیر هستند.

4) سر و صدا یا بی صدا در طول عملیات

مگر اینکه یک ساعت دیواری الکترونیکی خریداری کنید، ساعت دیواری جدید شما احتمالاً حداقل مقداری صدا ایجاد می کند. کنترلی که شما دارید روی میزان نویز ساعت دیواری جدیدتان است.

برخی از آنها یک عملیات آرام زمزمه دارند که فقط در صورتی می توانید آن را بشنوید که دقیقاً در کنار آن قرار بگیرید. برخی دیگر با عملیاتی که می توانید به وضوح در اتاق دیگر بشنوید، بسیار پر سر و صدا هستند.

اگر قصد دارید ساعت دیواری خود را در اتاق نشیمن یا اتاق خواب قرار دهید، سطح سر و صدا چیزی است که باید در مورد آن فکر کنید. آیا تیک تاک مداوم ساعت جدید شما را در شب بیدار نگه می دارد؟

نکته ای که باید در نظر داشت این است که تیک تیک مداوم دست ها همه را آزار نمی دهد. برای برخی، این صدای ریتمیک در واقع کاملا آرام بخش است. شما باید قبل از خرید ساعت خود بهترین ساعت دیواری چوبی تصمیم بگیرید که چه نوع فردی هستید.

ساعت های دیواری نه تنها کاربردی هستند، بلکه می توانند به دکوراسیون اتاق اضافه کنند. به خواندن چند نکته مفید برای انتخاب ساعت دیواری مناسب برای اتاق خود ادامه دهید.