برگزیده

سیستم مورد نیاز ایلوستریتور (بهترین سیستم) موشن کده

سیستم مورد نیاز ایلوستریتور (بهترین سیستم) موشن کده

چه یک طراح گرافیک حرفه‌ای باشید که در Adobe Illustrator کار می‌کند یا یک استعداد جدید که برنامه استاندارد صنعتی را انتخاب می‌کند، مهم است که ابتدا نیازهای سیستم Adobe Illustrator را بفهمید تا بدانید برای اجرای روان چه چیزی لازم است. عملکرد مهم است، و زمانی که درآمد شما به کارایی شما بستگی دارد، حتی بیشتر از آن. یک نرم افزار بسیار پیچیده است، و در حالی که سیستم مورد نیاز رسمی Adobe کاملاً متوسط است، چیزهای بیشتری در آن وجود دارد – اما بعداً در مورد آن بیشتر خواهد شد. اگر در حال ساختن یک رایانه شخصی جدید برای Illustrator هستید، نمی‌دانید چرا Illustrator کند است، یا می‌خواهید رایانه شخصی خود را برای اجرای بهتر نرم‌افزار Graphics Design ارتقا دهید، در اینجا همه چیزهایی که باید بدانید وجود دارد.

در این بخش امکان دانلود آموزش نرم افزار ایلوستریتور رایگان در قالب 2 ساعت آموزش مقدماتی ایلوستریتور را در آکادمی موشن کده خواهید داشت.

https://motionkade.ir/product/learning-illustrator-free/

سیستم مورد نیاز رسمی ایلاستریتور

در زیر لیست رسمی سیستم مورد نیاز Illustrator از وب سایت Adobe نشان داده شده است. در بین بهترین سایت های آموزش برنامه های گرافیک و تدوین می توان به سریع آسان، موشن کده، فرادرس، فرانش، گرافیستار، آریا تهران و کلیک سایت اشاره کرد.

این لیست به دو بخش تقسیم شده است، یکی برای ویندوز و دیگری برای macOS. Adobe فقط حداقل نیازهای Illustrator را ارائه می دهد، به این معنی که تا حدودی می توان گفت که مشخصات قوی تر Illustrator را بهتر اجرا می کند.

ویندوز – حداقل سیستم مورد نیاز Illustrator

اجزای حداقل مورد نیاز
پردازنده پردازنده چند هسته ای اینتل (با پشتیبانی 64 بیتی) یا پردازنده AMD Athlon 64
نسخه های سیستم عامل ویندوز 10 (64 بیتی): V1809، V1903، V1909، و V2004.

ویندوز سرور نسخه های V1607 (2017) و V1809 (2019).
رم 8 گیگابایت (16 گیگابایت توصیه می شود)
هارد دیسک ~ 3 گیگابایت فضای موجود (SSD توصیه می شود)
وضوح نمایشگر 1024 x 768 (توصیه می شود 1920 x 1080)

فضای کاری لمسی اختیاری: نمایشگر لمسی.
عملکرد GPU اختیاری: 1 گیگابایت VRAM (4 گیگابایت توصیه می شود)

رایانه باید از OpenGL نسخه 4.0 یا بالاتر پشتیبانی کند.
macOS – حداقل سیستم مورد نیاز Illustrator
اجزای حداقل مورد نیاز
پردازنده پردازنده چند هسته ای اینتل با پشتیبانی 64 بیتی
سیستم عامل macOS نسخه 11.0 (Big Sur)، 10.15 (Catalina)، 10.14 (Mojave)
رم 8 گیگابایت (16 گیگابایت توصیه می شود)
هارد دیسک ~ 3 گیگابایت فضای موجود (SSD توصیه می شود)
وضوح نمایشگر 1024 x 768 (توصیه می شود 1920 x 1080)
عملکرد GPU اختیاری: 1 گیگابایت VRAM (2 گیگابایت توصیه می شود)

مک باید از OpenGL نسخه 4.0 یا بالاتر پشتیبانی کند.

وب‌سایت Adobe فهرستی رسمی از پردازنده‌های گرافیکی پشتیبانی شده که با Illustrator آزمایش شده‌اند نیز دارد. اگر نمی توانید GPU خود را در لیست پیدا کنید، همچنان می توانید انتظار داشته باشید که کارت گرافیک شما با Illustrator کار کند، اگر حداقل 1 گیگابایت VRAM داشته باشد و از OpenGL نسخه 4.0 یا بالاتر پشتیبانی کند. (در اینجا نحوه بررسی نسخه OpenGL GPU شما آمده است)

دیدگاه ما در مورد نیازهای سیستم رسمی Illustrator

در حالی که سیستم مورد نیاز روی کاغذ خوب به نظر می رسد، همانطور که اغلب اتفاق می افتد، اخطارهایی برای تصویر بزرگتر وجود دارد.

Adobe می‌خواهد مطمئن شود که تا حد امکان افراد زیادی نرم‌افزار آن‌ها را می‌خرند و استفاده می‌کنند، بنابراین از بیان کمترین نیازهای ممکن سود می‌برند.

آنها آنچه را که یک کامپیوتر Illustrator برای عملکرد متوسط یا عالی Illustrator نیاز دارد، نشان نمی‌دهند، زیرا می‌تواند مردم را بترساند.

برنامه‌هایی مانند Illustrator وقتی روی پروژه‌های پیچیده‌تری کار می‌کنید، بیشتر از سیستم شما می‌خواهند.

اگر رایانه شخصی که با حداقل نیازهای Illustrator مطابقت داشته باشد به سختی می تواند یک پروژه با پیچیدگی کم (فقط چند بردار، لایه و طرح کلی) اجرا کند، می توان گفت که پس از مدت کوتاهی به سرعت از این توصیه ها پیشی خواهید گرفت.

این مطلب را هم حتما بخوانید :   ویسمن کابل : خرید کابل rg59 و کابل دوربین مداربسته

شما همچنین می خواهید سریع کار کنید و در هر مرحله با یک رابط کند مبارزه نکنید.

توصیه می کنیم برای به حداکثر رساندن عملکرد اجزای زیر مراقبت ویژه ای داشته باشید:

CPU: هر چه ساعت بالاتر باشد، بهتر است. برای Illustrator به هسته های زیادی نیاز ندارید.
رم: هر چه رم بیشتر باشد، بهتر است. برای عملکرد خوب، حداقل 16 گیگابایت رم داشته باشید.
GPU: یک GPU اختصاصی بسیار بهتر از یک GPU یکپارچه (iGPU) عمل می کند. برای بهترین عملکرد، یک پردازنده گرافیکی Nvidia GTX یا RTX دریافت کنید.

توصیه های لپ تاپ برای Adobe Illustrator

اگر از نوع موبایل هستید و می‌خواهید یک لپ‌تاپ برای Illustrator داشته باشید، راهنمای ما برای یافتن بهترین لپ‌تاپ برای استفاده در طراحی گرافیکی را بررسی کنید.

توصیه ساخت کامپیوتر ما برای Illustrator

ساخت یک رایانه شخصی به طور خاص برای Adobe Illustrator با تفاوت های ظریف زیادی همراه است. اگر به دنبال یک توضیح کامل در مورد نحوه ساخت بهترین رایانه شخصی برای ایلاستریتور هستید، این راهنما را بررسی کنید: بهترین رایانه شخصی برای Adobe Illustrator و Vector Illustration.

در حال حاضر، در اینجا چند توصیه سریع Illustrator PC-Build در دو سطح قیمت وجود دارد:
بهترین کامپیوتر برای Adobe Illustrator، ساخت ~750$

بهترین کامپیوتر برای Adobe Illustrator، ساخت 1500 دلار

شما همچنین می توانید یک رایانه شخصی حتی قوی تر برای Illustrator تهیه کنید، اما فراتر از آنچه در بالا ذکر کردم، بهبود عملکرد بسیار ناچیز خواهد بود.
مشخصات خود را بررسی کنید تا ببینید آیا رایانه شما می تواند Illustrator را اجرا کند یا خیر

با فشار دادن کلیدهای Win + R و تایپ کردن “dxdiag” می توانید به سرعت مشخصات خود را در رایانه ویندوزی بررسی کنید. Enter را فشار داده و در صورت درخواست Yes را انتخاب کنید.

برای macOS، به منوی Apple > About This Mac > System Information بروید.

در اینجا یک راهنمای کامل در مورد چگونگی بررسی مشخصات سیستم خود، از جمله نمایشگر، نرخ ساعت، نسخه OpenGL،

چگونه کامپیوتر خود را برای اجرای سریعتر Illustrator ارتقا دهید

ما قبلاً در مورد حداقل مشخصات و بهترین PC-Builds برای Illustrator صحبت کرده ایم. اگر می‌خواهید رایانه شخصی خود را برای اجرای سریع‌تر Illustrator ارتقا دهید، می‌توانید به راهنمای عمیق ما در مورد ارتقا رایانه خود مراجعه کنید:

چگونه کامپیوتر خود را ارتقا دهید، راهنمای مبتدیان

PC Builder

ما می دانیم که پیدا کردن اجزای مناسب متناسب با بودجه شما و سازگار با یکدیگر می تواند ساخت یک رایانه شخصی را به یک کار چالش برانگیز تبدیل کند.

به همین دلیل است که ابزار PC-Builder Tool را ایجاد کردیم که به شما کمک می‌کند بهترین قطعات را برای رایانه شخصی یا لپ‌تاپ ایده‌آل خود با بودجه‌ای که تعریف می‌کنید پیدا کنید.
نتیجه گیری: سیستم مورد نیاز Adobe Illustrator

حداقل نیازهای Adobe Illustrator برای اکثر رایانه ها قابل اجرا است، اما برای کارهای پیچیده تر مقاومت نمی کند. برنامه های طراحی مانند Illustrator بسته به حجم کاری شما، بیشتر از سیستم شما طلب می کنند.

تقاضای عملکرد سیستم شما به عوامل زیادی مانند تعداد بردارها، خطوط کلی، افکت ها، لایه ها یا ماسک ها بستگی دارد. آیا به دنبال ارتقاء رایانه خود یا خرید یک رایانه جدید مناسب برای Adobe Illustrator هستید؟ در نظرات یا انجمن ما کمک بخواهید.

منبع: موشن کده https://motionkade.ir/