عمومی

ویژگی‌هایی که در زمان خرید پنل اس ام اس باید به آن توجه کنید

حامی اس ام اس یک سامانه پیامکی معمولی نیست ! ارسال اس ام اس خدماتی ، ارسال پیامک از طریق وبسرویس API ، ارسال پیامک انبوه، بانک شماره موبایل اصناف و مشاغل ، بانک شماره موبایل به تفکیک استان و شهر ، کارت ویزیت الکترونیکی و… تنها بخشی از قابلیت‌های سامانه عظیم حامی است .
جذب مشتری
به دنبال مشتری جدید هستید؟ ارسال یک پیامک تبلیغاتی به بانک شماره ما کافی است. (امکان ارسال از نقشه، به تفکیک شغل، سن، جنسیت و …)
نگهداری مشتری
حفظ مشتری، از جذب او مهم‌تر است اطلاعات مشتری را در دفترچه تلفن ذخیره کنید تا پیشنهادهای جذاب تبریک تولد (خودکار) و … برایش بفرستید
تعامل با مشتری
درگیر کردن مخاطب باعث ایجاد یک رابطه می‌شود. امکاناتی همچون نظرسنجی، مسابقه، آزمون ساز و غیره در این مسیر به شما کمک خواهد کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در زمان خرید سامانه ارسال اس ام اس باید به آن توجه کنید، «پنل کاربری» است که در اختیارتان قرار می‌دهند. حالا پنل کاربری چیست؟ پنل کاربری محیطی است که شما از طریق آن می‌توانید به مشتریان‌تان پیامک ارسال کنید و علاوه بر آن کلیه پیام‌های ارسالی و دریافتی را هم مدیریت کنید.

پنل‌های پیامکی یک‌سری امکاناتی را دارند که شما باید بتوانید به‌راحتی با آن‌ها کار کنید. پس قبل از خرید یک سامانه ارسال ‌اس‌ام‌اس نسخه دموی آن را تست کنید تا از سادگی‌اش مطمئن شوید و ببینید که آیا محیط کاربری‌اش باب میل‌تان است یا نه.

توجه داشته باشید که یک پنل کاربری خوب علاوه بر ساده بودن باید ویژگی‌های زیر را هم داشته باشد:

  • دارای منوی فارسی باشد
  • تمام امکانات مورد نیاز را در اختیار کاربر قرار دهد
  • ارسالش سریع باشد
  • تنها با چند کلیک شارژ شود
  •  و از همه مهم‌تر اینکه راهنمای استفاده داشته باشد

مهم ترین معیار ها در خرید بهترین سامانه اس ام اس

1. نرخ قیمت

با فروشنده پیامک ها تاکید کنید که قیمت هر پیامک اعلام شده از سوی شرکت کاملا واضح می باشد و شامل هیچ هزینه پنهانی نیست که مواردی مانند هزینه راه اندازی، مبلغ پرداختی بابت میزبانی ماهانه، هزینه ارسال هر پیام کوتاه و..

2. ارسال مطمئن پیام ها

لزوما قیمت ارزان نشان دهنده تحویل مناسب پیام ها نیست. ارسال پیام ها به صورت کارآمد و به سرعت با قیمت رقابتی از ویژگی های یک ارائه دهنده پیام کوتاه و مطمئن می باشد. برای این که این ارسال کننده ها از تحویل با کم ترین تاخیر و عدم برگشت مطمئن شوند می بایست شراکتی مستقیم و پشتیبانی قوی داشته باشند.

این مطلب را هم حتما بخوانید :   درب کشویی سردخانه

3. سیستم پشتیبانی

بهترین سامانه اس ام اس خوب و بی نقص از سیستم پشتیبانی برخوردار می باشد که با مسئولیت پذیری، صبر و حوصله نیاز های پروژه شما را پیگیری کند. این پشتیبان با گوش دادن به احتیاجات و ضروریات پروژه شما، راه حل ها و روش های مناسبی را به منظور برآورده کردن نیاز های پروژه شما ارائه می دهد و شرایطی برای مقایسه این پروژه فراهم می کند. ضمن اینکه در تمام مراحل خرید سامانه پیامکی و خدمات مورد نیاز بعد از خرید باید با تیم شما همراه باشد. همچنین شما بایستی روش های ارتباط با پشتیبانی شرکت ارائه دهنده پیام کوتاه را جست و جو کنید که به چه طریقی صورت می گیرد؛ روش هایی علاوه بر ایمیل و پشتیبانی تلفنی امکان پذیر می باشد مانند چت آنلاین، تیکت و پشتیبانی به صورت 24 ساعته.

4. مقایسه پذیری و آزمایش کردن

آزمایش سیستم ارائه دهنده و قابلیت مقایسه از مورد مهمی در معیارهای پنل اس ام اس می باشد. باید حساب آزمایشی در مرحله پذیرش کاربر وجود داشته باشد که ارسال و دریافت پیام از طریق ارائه دهنده پیام کوتاه از اپراتور های تلفن همراه یا شماره تلفن های همراه خود را تایید کند. با این اقدام از همان ابتدا کم ترین ریسک شکست تضمین خواهد شد.

5. قابلیت پیام رسانی دو طرفه

اگر برای متن های پیامکی خود دنبال دریافت پاسخ تعاملی هستید، باید از پنل پیامکی با قابلیت ارسال پیام به صورت دو طرفه استفاده کنید. به دلیل برقراری ارتباط نزدیک تر با مخاطب، خیلی از مشاغل به خرید سامانه پیامکی با قابلیت ارسال پیام به صورت دو طرفه اقدام می کنند. این دریافت پیام از مخاطب می تواند در قالب پیام های درخواست استخدام، یادآوری برای قرار ملاقات، پیام های تبلیغاتی ، هشدار های امنیتی، اعلان ها و.. باشد.