عمومی

چگونه ضررهای رمزنگاری خود را در طول سقوط بازار به حداقل برسانیم – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

در میان این شرایط، بسیاری از سرمایه‌گذاران به‌طور قابل‌توجهی خروج از بازار را انتخاب کرده‌اند – به‌ویژه آن‌هایی که در طول تاریخ شکنی خرید، تنها چند هفته بعد از شروع سال‌های متحمل ضررهای زیادی شدند.

برای سرمایه‌گذاری تصمیم‌گیری می‌شود که یک سبد ارزهای دیجیتال را علی‌رغم قتل عام حفظ کنند، نکاتی که ممکن است برای جلوگیری از معلق در زمان شروع بازار مفید باشد.

 

[سلب مسئولیت: محتویات این مقاله به عنوان مشاوره مالی در نظر گرفته نشده است، و نباید چنین تلقی شود. اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی و نویسنده هیچ مسئولیتی در قبال سود یا زیان مالی پس از خواندن این مقاله وجود ندارد. خوانندگان همیشه می توانند قبل از سرمایه گذاری در ارزهای تحقیقات دیجیتال خود را انجام دهند و با یک متخصص مالی آموزش تشخیص دهند، زیرا بازار به ویژه نوسان دارد.]

تبدیل هولدینگ کریپتو به استیبل کوین

این نزدیکترین چیزی است که کل کریپتوسفر از نظر پایداری به فیات ارائه می دهد. با بیان مطبوعات که Tether (USDT) در چند ماه گذشته رسیده است، USDT و سایر استیبل‌ها هنوز سطحی از اطمینان را دارند که اکثر ارزهای دیجیتال را در بازار واقعی آرزوی آن را داشته باشند.

[bctt tweet=”Stablecoins یک راه حل فوری برای محافظت از وجوه رمزنگاری شما در هنگام سقوط بازار” username=”beincrypto”]

علاوه بر اینکه دارایی‌های شما را در سطح ثابتی می‌دارند، در صورت ظاهری، استیبل کوین‌ها راهی سریع و آسان برای بازگشت به بازار نیز می‌دهند.

زیان رمزنگاری را در برابر مالیات خود بنویسید

طبق قوانین آمریکا، ارزهای رمزنگاری شده به عنوان کالای طبقه بندی می شوند، به این معنی که تمام سود حاصل از تجارت کریپتو مشمول مالیات بر عایدی سرمایه است. در زمان‌های نزولی مانند این، هر ضرری که در سبد رمزنگاری خود ثبت می‌کنید، می‌توانید از درآمد شما حذف شود. تحت مقررات IRS.

به منظور واجد شرایط بودن برای چنین بازپرداخت مالیاتی، مهم است که جزئیات هر رمزنگاری را که در طول سال مالی فرم 8949 IRS انجام می‌دهد، ثبت می‌کند. در حالی که ممکن است به دلیل حجم آن همیشه این امر عملی نباشد. ممکن است در طول سال اجرا شده باشد، می توان از یکی از بسته های نرم افزاری حسابداری رمزنگاری فزاینده برای انجام این کار استفاده کرد.

پس از ثبت جزئیات همه ارزهای دیجیتال در فرم و جمع آوری کل ضررهای خالص خود در پایین، ممکن است تا 3000 دلار مالیات بر درآمد خود را برای سال مالی مطالبه کنید.

سفارشات را انجام دهید

در حالی که این موضوع بیشتر از هدلرهای معمولی مربوط به موضوع گران است. ، همچنان شایان ذکر است که بسیاری از صرافی ها به کاربران امکان اجرای خودکار سفارشات فروش کاهش زیان را می دهند. نحوه کار به این صورت است که سطح کاربر قیمتی را می دهد که نشان دهنده پایین ترین سطح است که آنها مایل به پذیرش برای دارایی های خود هستند. زمانی که قیمت دارایی به زیر آن سطح می‌رسد، دارایی‌ها به‌طور خودکار فروخته می‌شوند که به کاربران مقداری می‌دهند.

این مطلب را هم حتما بخوانید :   معرفی بهترین چت روم فارسی

به عنوان مثال، اگر یک دارنده اتریوم مایل به پذیرش قیمت کمتر از 90 دلار برای دارایی های خود را نداشته باشد، به محض اینکه قیمت اتریوم از آن کف قیمت عبور کند، توقف ضرر به طور خودکار باعث فروش می شود و به کاربر فیات می شود. یا معادل BTC دارای ETH خود را می دهد.

یک اشکال عمده این امنیت این واقعیت است که به طور کلی نیاز به نگهداری وجوه کاربران در کیف پول صرافی دارند که می توانند ارائه دهنده، ویژه برای دارایی های بزرگ را نشان دهند.

به بیت کوین برگردید

اگر گزینه stablecoin برای شما جذاب نیست، همیشه این گزینه برای بازگشت به خانه وجود دارد یک href=’https://beincrypto.com/bitcoin-stablecoin-of-the-future/’>رهبر بازار ، کدام گزینه بهتر از آن چیزی است که ممکن است ایجاد شود. برای یک چیز، تحرکات بازار کریپتو به قیمت بیت کوین را دنبال می کند، به این معنی است که اگر بهبودی از هر جایی شروع شود، احتمالاً بیت کوین خواهد بود.

در طول مهاجرت USDT چند ماه پیش، تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران در واقع دارایی‌های خود را به بیت کوین تبدیل کردند، که نشان می‌دهد این است که چقدر به عنوان یک ارزش ذخیره شده در نظر گرفته می‌شود.

>

علیرغم رکود فعلی، اشاره شده است که این در واقع کوچکترین از پنج کاهش ثبت شده در تاریخ 10 سال آن است. این می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

مهمتر از همه، وحشت نکنید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای دست دادن پول در بازار نزولی این است که اعصاب خود را از دست بدهید و به اوباش فروش آتش بپیوندید. مانند تجارت دارایی های معمولی، نگهداری ارزهای دیجیتال به معیاری از استراتژی نیاز دارد.

 

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/blockchain-training/

برخی سرمایه گذاران از یک سال به عنوان دوره مرجع خود استفاده می کنند در حالی که برخی دیگر از سه سال یا حتی پنج سال استفاده می کنند. نکته مهم این است که، به استثنای نوجوانان با چشمان گشاد که انتظار دارند یک شبه به لامبو لند برسند، هیچ سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال نباید از طریق لنز وحشت بازار باشد.

در بهترین حالت، هراس فرصتی را از شما می گیرد تا یک دارای کارآمد را در اختیار داشته باشید و در بدترین حالت می تواند در شرایط فروش شرکت کنید که در نهایت فقط به خردمندترین سرمایه اجازه می دهد کمک کند.

>